Diensten

ANALYSE VAN UW BEHOEFTE 

Onze specialisten zijn uw aanspreekpunt bij het juist afbakenen van uw behoefte.  Dankzij doelgerichte besprekingen verwerven zij de kennis van uw organisatie en kunnen u de best passende oplossing aanraden. Zoveel mogelijk doen zij beroep op de standaardprogramma's.  Indien niet mogelijk, wordt er maatwerk ontwikkeld in overleg met u.

IMPLEMENTATIE

De aanpak van Illico Soft berust op de service. De service specialist, die u sinds het begin kent, is uw aanspreekpunt. Zijn hoofdfuncties: 

  • hij parametriseert de programma's tot in het kleinste detail zodat uw manier van werken wordt bewaard 
  • hij zorgt voor de installatie en past zich aan aan de wensen van iedereen, zoveel mogelijk
  • hij verzorgt de gepersonaliseerde opleiding van de gebruikers


HELPDESK 

Uw service aanspreekpunt verdwijnt niet na de installatie. Hij staat altijd te uwer beschikking en luistert naar u. 

Uw aanspreekpunt van de llico Soft helpdesk:

  • verstrekt doorgaande opleiding en praktische tips die telkens de doeltreffendheid iets opkrikken 
  • vangt de suggesties op van de klanten zodat deze in de komende versie worden opgenomen 
  • is de link tussen de gebruiker en de programmatie (van levensbelang bij het ontwikkelen van maatwerk)
  • is een waardevol consulent die voor de gepersonaliseerde fine tuning instaat van uw applicatie 
  • is tijdens de werkuren altijd persoonlijk bereikbaar


MAINTENANCE

Een software is levendig: het past zich aan aan de technologische evolutie,  het neemt al de wettelijke en administratieve wijzigingen op, alsook de suggesties van de gebruikers. Daarvoor verzekert onze programmatiedienst permanent het ontwikkelingstool en de database update qua opvolging van de versies. Het onderhoudscontract beschermt de gebruiker tegen elke verrassing.